Thursday, January 20, 2011

私のふゆ休み

Chicagoに いて、 Houstonに ひこぎで かえりました。

My first time in Chicago!

Chicagoで レストランで しょくじを して、Tronを みて、私の友だちのアパートで ねました。 そして、Houstonに かえります そして たくさん Vietnameseのたべものを たべました。とても おいしでした!


I was stuck at home for the first week of break because my parents took away my car.  It was very sad!  They also lost my keys, so when my parents left for work, I was literally trapped in my own home (my house is gated, I didn’t have the key to the lock).  They also cut off my internet, I was very sad.  However, I got a copy to the keys by the following week and I was able to get rides from my friends!

Paintballingに しました (for the first time)!  It was so painful. I had bruises bigger than my cellphone, but it was very fun.

ともだちと えいがをみて、 Bowlingにしました。I’m not very good at bowling, my friends were though L。 たくさん かいもの いきました。My sister took me to this Korean market called H-Mart and I took some pictures because they had some Japanese stuff in there!  (I literally thought ‘I can put this in my blog’ haha).
H-mart Pics
ケーキは とても かわいいですね?




 じゃがいもが 好きです!
さけ


Victoria's Secretで アルバイトを して、 いそがしでした!

5 comments:

  1. そうですか。とても おもしろいですね。わたしも H-martが すきですよ。

    ReplyDelete
  2. ケーキはおいしかったですか?かわいいですね!H-martの物をかいましたか?

    ReplyDelete
  3. H mart ga dai suki desu. H mart wo ikitai. Demo being stuck in the house seems totemo tsumaranai deshita!

    ReplyDelete
  4. インタネットがありません!?とてもつまらないですね。
    I might die of boredom if I were stuck at home without internet for a whole week =P

    ReplyDelete
  5. シカゴはおそれおおいです。シカゴにちかめ すみます。

    ReplyDelete